Helpdesk

HELPDESK

Kvalitní podporu na první úrovni zajišťuje pro naše zákazníky tým zkušených operátorů, kteří pracují v režimu 24x7 po celý rok. Kromě podpory vlastních služeb umíme nabídnout také pronájem helpdeskové kapacity pro služby našich zákazníků.

Co služba obsahuje?

  • Příjem hovorů na pevné lince, mobilním telefonu a emailu v režimu 24x7x365 nebo jiném dle dohody.
  • Zapsání požadavku do servideskového software a dohled nad řešením.
  • Po dohodě možnost provádění dohodnutých reakčních aktivit.
  • Sledování SLA poskytovaných služeb (při využití našeho servisdeskového SW)
  • Zajištění pravidelných aktivit.
  • Proaktivní dohled technologií či systémů s okamžitou informací formou emailu, SMS či telefonátu.
  • Možnost realizace pravidelných reportingových aktivit a zpracování dat.

Pro koho je služba určena?

  • Firmy nabízející vlastní produkty a služby s požadavkem na zákaznickou podporu.
  • Firmy, které potřebují dohlížet infrastrukturu v mimopracovní dobu.
  • Firmy, které si nechtějí nákladně zřizovat a provozovat vlastní helpdeskové pracoviště.
  • Živnostníci, kteří nechtějí být kontaktování napřímo, ale skrze pověřené pracoviště, které jim předá zákaznické požadavky.

Jaké jsou naše přednosti?

Náš tým opravdu funguje. Helpdesk poskytujeme již více než 10 let a vlastníme servideskový software, který umí zpracovávat všechny potřebné údaje a počítat plnění metrik. Jednoduché webové rozhraní vám umožní snadný náhled na své požadavky odkudkoli, stejně jako aplikace pro Android, kterou jsme pro náš systém rovněž vyvinuli.

Referenční zakázky

VÍTKOVICE MACHINERY GROUP
Jednotné místo pro příjem veškerých požadavků.
200 lokalit

ČEPRO a.s.
Dohled infrastruktury na čerpacích stanicích.
6000 zaměstnanců

Ostravské vodárny a kanalizace a.s.
Dohled klíčové vodárenské infrastruktury.
10 lokalit, datová centra